duminică, 24 noiembrie 2013

ar  trebui sa explic ca nu stiu ce mi se intampla cu baiatul asta. chiar nu inteleg. am iubit de 2 ori in viata asta am fost indragostita de doua ori. ce simetrie frumoasa! si o frumoasa coincidenta astfel incat nevoia mea e sa am detin lucrurile esentiale in duplicat: doua telefoane, doua pc-uri, 2 becuri de rezerva, etc, etc.(hey nu doi amanti, dupa cum nu simt nevoia sa detin 2 mame, vorbeam strict de posesii). sa revenim la idee 2 indragostiri si 2  iubiri. ei toate au fost la fel de intense, dar diferit, evident destinatarul era diferit. ce e diferit cu copilul meu: ei bine dupa plecari, intoarce, distante, neauzit, negandit la el, el imi revine mereu. ca pasiune. hell mi-a revenit dupa 1,6 ani de stay single by choice; sa o pun in alti  termeni  e singurul  din ex file cu care as mai face dragoste odata. si ma gandeam o vreme e e doar pentru ca ultima oara nu s-a simtit bine. si  nu e de asta. poate ca te-ai gandi ca ai trece peste cand ultima intalnire a fost ce trebuia din partea amandurora, dar efectiv nu e asta. ne-am simtit prea bine intim  sa ramai agatat  de asa maruntis.

si doar el. adica nu simt aceasta nevoie cu prima indragosteala, ci doar cu el. nu simt asa nevoie nici cu cele 2 iubiri. stiu ca suna a nonsensn,dar sa iubesti si sa fii indragostit nu sunt acelasi lucru. chiar nu sunt. ok nevoia asta nu mi-am exsprimat-o de mult si cand am exprimat-o vorbea alcoolul din mine, dar nevoia e acolo. si doar cu el. si sunt singura femeie fara caterica perfect fericita si neacrita de una singura si e singurul magnet care e activ. oarecum in stare latenta. copil esti Vezuviul meu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu