duminică, 24 noiembrie 2013

cum sa pictezi iubirea

m-am intors de ceva vreme catre o foarte veche  pasiune a mea, pictatul. daca atunci cand era veche nu era deloc relaxare, ci ambitie de a invata si perfectiona, acum e stricta relaxare. nu poate fi altfel ca oricat as incerca nu ar fi la fel. insomnia, viciile, stilul de viata din ultimii ani de care m-am lecuit aproape de tot, oricum mi-a lasat un mic tremurat al degetelor, insesizabil, dar care ma face sa nu mai am precizie. cel putin nu as putea sa fac un portret de calitate oricat m-as chinui sau retusa(cand eram mica pictam icoane pe sticla).

oricum m-am gandit sa am closure cu copilul si sa pictez ceva ce reprezinta ceea ce simteam eu pentru el. si daca nu m-as lecui macar ar iesi ceva dragut, cel putin creativ. si apoi m-a izgit cel mai greu lucru  din lume cum sa vizualizezi sau reprezinti printr-o imagine stare de a fi indragostit. habar nu am  de 3 zile ma gandesc cand mai am ceva timp liber strict din punct de vdere universal. apoi si mai greu cum sa creez ceva ce reprezinta indragostelea ASTA a mea. cum sa o personalizez . am zis sa incep cu ceva mai simplu o imagine care sa ma duca cu gandul la iubire punct. multe imagini mi-au venit in minte, dar mi-am dat seama ca sunmt dragoste pentru natura ori viata, nicidecum pentru o alta persoana. asa ca am dat search pe google si am pus images si am pus love. mda pe langa inimi din petale, inimi facute din nori si cupluri imbratisate sau sarutandu-se pe plaja in asfintit, o serie de clisee(poate dragut, dar real numai daca locuisti la mare). sau cupluri intre asternuturi care nici macar nu are legatura cu iubirea, ci cu pasiunea. e  drept poti sa simti iubirea mai ales intre asternuturi, dar nu este o imagine reprezentativa.sau cel putin nu o vad eu asa. singura cat de cat reala si care mi s-a parut naturala eram un cuplu in care ea ii sarea lui in brate pe undeva pe un peron. decorul era spontan, sentimentul lor se observa in mijlocului oamenilor, bagajelor, miscarii. in fine era ceva ce parea natural. dar parca nu de ajuns si totat nepotrivit mie, ca nu ne-am astepteat vreunul pe altul pe vreun peron.

am schimbat si am scris '''in love'' in loc de love. cupluri in  sarut una dupa alt5a...hmmmm. imi pierdeam rabdarea scroll scrool pana ce am dat de o poza: un cupidon dragut, ingeras strivit de asfalt , cu  ceafa in sus, lovit la pamant de probabil propria sageata(asvea in spate infipta o sageata). poza epica caren m-a facut sa privesc asa ceva timp serioasa si apoi m-a facut sa rad cu pofta. daca as mai avea caterinca de alta data as picta asta si i-as trimite-o la birou printru curier  lol.lesne de zis nu am gasit nimic.

si atunci m-am intrebat oare cand ma simteam eu indragostita de el. ei  bine ma simteam indragostita cand ii treceam cu degetele  prin ceafa cand se punea sa doarma. cand il vedea cum manac in timpul pranzului(in caz de anemie sau macar pofta de mancare tb sa iei masa cu el, manca cu pofta, savureaza. eu sunt sicitrita cand mananc de multe ori, ma rog indiferenta, gasesc mai multa placere in a gati decat a manca), cand imi cerea mereub aspirina sau paracetamol, cand mi-a imprumutat mp3, cand eram asa satisfacut si ganditor dupa ce am facuit dragoste ca ma tinea gol cu un brat in timp nce mangaia cu cealalta mana pisocu ce-l izgonea mereu din pat de obicei), cand voiam sa ma isoteasca la o tigara si imi zicea mereu sa ii aduc o cafeluta, desi el nu bea cafea doar posirca aia de ceai sau ciocolata de la tonomat, cand imi trimitea melodii care ii placeau, cand ne certam moderat(nu atunci cand ne insultam si scoteam ochii ca 2 dusmani), cand mi-a zis ca  da foc nu mai stiu exact daca mie sau unui i8nel al meu loooolz ( treceam prin perioada love de way u lie), cand ne-am intalnit sa ia prajiturele de ziua lui. ma rog. oricum amintiri, dar nimic vizual incat sa pot compune un tablou care sa iti trasmite ceva.

how the fuck do u lay down being in love?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu